Hyr kanot och kajak

Som medlem i Floda FF använder du klubbens utrustning gratis vid klubbens aktiviteter oavsett var de genomförs. Om du tävlar för klubben får du också använda klubbens utrustning vid själva tävlingen utan kostnad. Om du vill paddla i Lissfors eller på älven kring Lissfors lånar du också utrustning gratis. Vill du däremot ta med dig utrustning för att göra utflykter till andra platser så tar klubben ut hyra för hela paket enligt nedan. OBS att detta endast gäller för medlemmar och att all paddling sker på egen risk. Floda FF hyr inte ut till ickemedlemmar.

Boka forspaddlingsutrustning med David Levrén 070-360 44 03

• Ungdom, under 18 år betalar halva priset.
  • Kanadensare, ink paddel, flytväst. 200kr / dygn
  • Havskajak Prijon Skegyak, ink paddel, flytväst, kapell, 200kr /dygn.
  • Du bokar Kanadensare och havskajaker genom att höra av dig till Jens Sarlin 070 695 81 83
  • Forskajak i plast, ink paddel, flytväst, hjälm och kapell. 200kr / dygn.
  • Kanotslalom och störtloppskajak, ink paddel, hjälm och kapell. 200kr / dygn.

OBS! Om du hyr forskajaker för att paddla fors krävs att du, eller ditt sällskap har kunskaper nog att hantera paddlingen säkert.

Skadad utrustning

Skadad eller bortappad utrustning ersätts av den som hyr så att utrustningen återställs i befintligt skick.
Betala enkelt med Swish till 1230019190.

Vi stödjer Floda Forsfarare: Dalarnas Försäkringsbolag