Boka boende i klubbhus eller tält

I klubbhuset vid Lissfors finns ett sovrum med 10st sängplatser, kök, dusch och bastu. Om ni bokar minst två veckor i förväg finns det dessutom möjlighet att nyttja vår stora sal där det finns 10st sängar till och gott om golvyta för den som har med eget liggunderlag. Kostnaden för boende är:

• 0-7 år bor gratis i förälders sällskap.
  • 8-18 år 100kr/dygn
  • 19 år+ 250 kr/dygn.

Det finns möjlighet att tälta mellan klubbhuset och bryggan vid upptaget. Kostnad för tält är samma som för att bo i klubbhuset, då har man tillgång till klubbhuset på samma villkor som de som bor inne i klubbhuset. För att kontrollera tillgänglighet och boka övernattning, kontakta Anna Zetterqvist på Kajaktiv på 0241 223 61 eller info@kajaktiv.se.

Klubbhuset ska städas enligt instruktion i bokningsbekräftelsen. Bristfällig städning debiteras med 1500kr.

Under säsongen är det många som vill bo i klubbhuset och det är därför viktigt att vi får in avbokningar i god tid så att vi kan medela de som eventuellt står på kö. Se våra avbokningsregler nedan.

• Avbokning måste ske minst en vecka i förväg annars kommer vi att debitera full avgift, dvs 200kr/natt * antal bokade platser.
  • Betalning ska ske innan ankomst till bankgiro 344-4718 eller med Swish 1230019190.
  • Det kan vara andra inbokade samtidigt som ni får samsas med.
  • Tag med lakan eller sovsäck. Underlakan ska alltid användas.
  • Nyckel: klubbhuset har kodlås. Koden får ni när ni bokar.
  • Om du kommer sent på kvällen, tänk på att det kan ligga andra och sova i klubbhuset.

Medlemmar använder klubbens utrustning (kajak, paddel våtdräkt, flytväst, kapell, hjälm) gratis i Lissfors på egen hand och även i andra forsar om man deltar i klubbens organiserade aktiviteter. Floda Forsfarare hyr inte ut utrustning utan hänvisar då till Kajaktiv. Medlemmar i Floda Forsfarare som är i Lissfors för att utföra sina förtroendeuppdrag eller för att exempelvis leda träningsläger i Floda Forsfarares regi har möjlighet att bo i klubbhuset eller tälta utan kostnad. Detta gäller dock bara under förutsättning att uppdraget är avstämt med styrelsen.

Vi stödjer Floda Forsfarare: Dalarnas Försäkringsbolag