Bli medlem i Floda Forsfarare!

MEDLEMSKAP 2023

OBS!
Fyll i detta formulär för medlemskap

Betalningsinformation och prisuppgifter:

Medlemskapet gäller per år.

» Familj: 600 kr / personer folkbokförda på samma adress
» Juniorer: 300 kr / person till det år man fyller 17 år
» Senior: 450 kr / person från 18 år
» Pensionärer: 300 kr / person
För att stötta Floda Forsfarare vänligen se längre ner.

Detta ingår i medlemskapet:

» Ledarledd paddlingsträning utomhus från maj – sep. Vissa år även inomhusträning i badhus vinterhalvår.
» Lån av paddlingsutrustning, för detaljer se nedan.
» Tillgång till klubbhuset. Gäller ej gym, ingår mot gymavgift – läs mer nedan.

» Möjlighet att få en tävlingslicens.

Klubbens utrustning
På träningstillfällena i paddling ingår gratis lån av: kajak, paddel, våtdräkt, flytväst, kapell och hjälm. Detta finner ni i klubbförrådet i Lissfors. Detta får ni även använda på egen hand och även i andra forsar/sjöar när man deltar i klubbens organiserade aktiviteter.
Floda Forsfarare hyr inte ut utrustning vare sig till privatpersoner eller kommersiella aktörer utan hänvisar då till Kajaktiv. Medlemmar boende i klubbhuset
Medlemskapet ger inte någon rabatt på boende i klubbhuset. Men medlemmar i Floda Forsfarare som är i Lissfors för att utföra sina förtroendeuppdrag för att exempelvis leda träningsläger i Floda Forsfarares regi har möjlighet att bo i klubbhuset eller tälta utan kostnad. Detta gäller dock bara under förutsättning att uppdraget är avstämt med styrelsen.För att få tillgång till gymmet så betalar du även gymavgift.

————————————————————GYMAVGIFT 2023:

Seniorer: 800 kr / person / år
Juniorer: 400 kr / person / årTillgång till gymmet

För tillgång till gymmet, information och koder kontakta:
Bittis Stafsudd på 073-928 52 79

Barn under 12 år får inte vara i gymmet på egen hand utan måste vara i vuxens sällskap.

————————————————————

BETALNING:

Floda Forsfarare
Swish: 1230019190

Bankgiro: 344-4718

Betala in medlemsavgiften till Swish eller Bankgiro och VIKTIGT att ni fyller i detta formulär i samband med betalningen.

Vi stödjer Floda Forsfarare: Dalarnas Försäkringsbolag